Amikor én belevágtam a cégalapításba még mondhatni hogy zöldfülűnek számítottam a vállalkozói világban. Nyilván volt egy elképzelésem, hogy hogyan működik ez a világ, aztán meg kellett tapasztalnom, hogy sajnos koránt sincs igazam. Én azt gondoltam, hogy ha valaki referenciákkal rendelkezik, akkor nem igazán fordulhat elő, hogy minőségtelen munkát végez aztán a szerződéskötés után, azonban rá kellett döbbennem, hogy nem is egy ilyen szolgáltató partnerbe botlottam bele végül. Persze váltani mindig nagyon nehéz, de rá kellett jönnöm, hogy ahhoz, hogy haladni tudjak és eredményeket tudjak realizálni bizony muszáj új segítséget keresnem a munkavédelem és sajnos a könyvelés terén egyaránt.
A munkavédelem mindenki számára egy nagy mumus, egy szükséges rossz, én azonban tudom jól, hogy hihetetlen nagy problémák adódhatnak abból, hogy ha egy építőipari munkákat végző cégnek nincsen megfelelő biztonságot és védettséget nyújtó munkavédelmi rendszere kialakítva. Éppen ezért addig keresgéltem amíg rá nem találtam egy számomra tökéletes biztonságot nyújtó partnerre ezen a téren, és az activesafety csapata pontosan ilyen partnernek bizonyul számomra.
AZ általuk biztosított munkavédelmi koordinátor azt mondhatom, hogy a cégem legújabb segítője, iszonyat nagy hasznát vesszük, és amióta velük dolgozunk sokkal de sokkal több időm marad a menedzsment feladatok ellátására. Nem gondolom, hogy ha bárki más felkeresi őket, akkor csalódni fog, sőt! Biztos vagyok benne, hogy legalább ennyire elégedett lesz a segítségükkel és eredményeikkel, így pedig csak ajánlani tudom őket bárki számára. Az én cégem biztosan még nagyon hosszú időn keresztül az ő segítségükkel fogja megoldani az összes munkavédelemmel kapcsolatos feladatot, már csak azért is, mert amióta ők tartják a munkavédelmi oktatást az alkalmazottak odafigyelnek és pontos ismerettel rendelkeznek a nem várt események vagy balesetek kapcsán. Ettől nagyobb bizonyosság pedig nekem nem szükséges hogy tudjam, jó helyen van a cég ennek a feladatnak a tekintetében.